2013. május 16., csütörtök

Díj :)

Díjat kaptam!!! Én!!! Ráadásul Zöldsalátától, akinek nagyon szeretem a blogját, de mint mindennel, az övének az olvasásával is elmaradtam, most pótolgatom (mert a munka elveszi az időt és eltereli a figyelmet az élet lényeges dolgaitól).

Köszönöm szépen, és akkor tovább is adom a következő szabályok szerint:
♥ Meg kell említeni azt, akitől a díjat kaptuk. (Ez megvolt.)
♥ 4 bloggernek tovább kell adni, feltétel, hogy 200 fő alatt legyen a feliratkozók száma a blogján.
♥ Egy-egy kommentet kell írni a 4 kiválasztott blogger oldalán a díjjal kapcsolatban. (Mivel a freeblog meghalása jól bekavart itt, ez nem biztos, hogy menni fog.)
Akiknek én továbbadom:
Évinek, aki egy csomószor megnevettet.
Bögrének, akit tegnaptól tudok újra olvasni, és ezt is tettem például takarítás helyett végül.
Witch77-nek, aki már olyan nekem, mintha ezer éve ismernénk egymást, de ha élőben is összefutnánk, tuti lámpalázas lennék. (Bár nem tom, blogol-e még majd valamikor.)
Vöröscicusnak, aki nem tudom, indított-e már új blogot :(

2 megjegyzés:

  1. Jaj de drága vagy, köszönöm szépen!!! :) Ha sikerül legyőznöm az eredendő lustaságomat, fogok újra blogolni - de nem a fríblogon, az tuti :@

    VálaszTörlés